Skoči na glavno vsebino

Avtor: Irena Dular

Šola v naravi – 7. razred, 3. dan

Danes so bile na programu predvsem naravoslovne dejavnosti. Dopoldne smo raziskovali življenje v potoku Perivnik in spoznavali glive in lišaje. Popoldne smo se odpravili v bližnji gozd, kjer smo na različne načine iskali sledi...

Šola v naravi – 7. razred, 2. dan

Danes dopoldne smo prehodili del Poti miru od CŠOD Kavka do Muzeja na prostem Kolovrat. Seznanili smo se z dogajanjem in življenjem vojakov na soški fronti med 1. svetovno vojno in se sprehodili po...

Šola v naravi – 7. razred, 1. dan

1. DAN V CŠOD Kavka v Livških Ravnah nad Kobaridom so nas prijazno sprejeli. Najprej smo se seznanili s hišnim redom, se razporedili po sobah in pojedli kosilo. Sledilo je raziskovanje okolice. Spoznavali smo...

3. pohod planinskega krožka na Gorjance

V soboto, 3. 2. 2024,  smo se učenci planinskega krožka z učiteljicama in vodniki odpravili na Trdinov vrh, najvišjo točko Gorjancev. Pred šolo smo se zbrali ob 7.00. Ko smo prišli v Gabrje, kjer...

Drugi pohod mladih planincev – Kopitnik

Napovedani sobotni pohod je zaradi slabe vremenske napovedi postal nedeljski. Ob 6.15 smo se mladi planinci skupaj s člani PD Polet z avtobusom odpravili v Rimske Toplice, da bi osvojili vrh Kopitnik nad Savinjo,...

Ekskurzija po Gorenjski

V sredo, 27. 9., smo se osmošolci odpravili na ekskurzijo po Gorenjski. Najprej smo se ustavili v starodavnem mestu Škofja Loka, kjer smo si v Loškem muzeju na tamkajšnjem mogočnem gradu ogledali bogate muzejske...