Jon v 2. a in 2. b
Z Jonom sva obiskala učence drugih razredov. Jonu sem povedala, da so se drugošolci učili seštevanja z manjkajočim členom in odločil se je, da bo tudi sam malce povadil računanje do 20.
Učenci so Jona pričakali v telovadnici, kjer so se najprej spoznali s kužkom in s pravili obnašanja. Na praktičnem primeru smo se naučili, kako pravilno pobožati kužka, pri čemer je Jon z največjim veseljem ponudil svojo pomoč.
Da nismo samo sedeli, smo tudi malce potelovadili in Jon nam je kazal, kako pravilno izvajati vaje.
V zahvalo smo mu v njegove miselne igrače nastavljali priboljške. Pri tem smo razmišljali – če smo nastavili 5 priboljškov, koliko jih še moramo nastaviti, da bo v igrači 13 priboljškov?
Ker ima Jon več igrač, je bilo tudi več računov. Potrpežljivo je čakal, da smo ustrezno izračunali in nastavili dobrote, potem jih je pa hitro pohrustal.
Sledilo je reševanje matematičnih delovnih listov, ki pa sploh niso bili težki, saj je Jon vmes ulovili samo pet žogic, pa so ga že čakali učenci z rešenimi listi. Skupaj z Jonom sva pregledala delovne liste in za pravilno rešene račune, so si učenci prislužili nalepko z odtisom Jonove tačke. To je bilo veselje!
Vesela in ponosna pa sva bila tudi z Jonom, saj so učenci res dobro sodelovali, pokazali odlično znanje matematike ter pozitiven odnos do živali.
Do naslednjič!
Zala in Jon