Razvojni načrt je dokument, ki prikazuje usmerjenost Osnovne šole Mirna.
Na šoli si želimo poleg ZNANJA doseči naslednje vrednote:
- pozitivna naravnanost vseh
- sodelovanje, timsko delo, delo v tandemih
– medsebojno spoštovanje in priznavanje drugačnosti
– odgovornost
– ekološka osveščenost, kulturna osveščenost
– doslednost, pravočasnost
– solidarnost
– inovativnost
– strpnost
– vseživljenjsko učenje
– zadovoljstvo vseh deležnikov vzgojno izobraževalnega procesa
Izhodišče za Razvojni načrt so mnenja in pobude učencev, zaposlenih in staršev Ugotovili smo, da imamo prednosti in slabosti, katere so nanizane v naslednji razpredelnici:
Prednosti – dobra področja | Slabosti- slaba področja |
|
|
Področja delovanja smo razdelili na štiri področja:
- vzgojno,
- izobraževalno,
- materialno in finančno,
- sodelovanje z okoljem.
Področja so med seboj le navidez ločena, sicer pa so neločljivo povezana in tudi prednostne naloge glede izboljšav bodo potekale na vseh področjih vzporedno. Temu bomo podredili tudi izobraževanje zaposlenih, predavanja za starše, oblike in metode dela z učenci ter nakup učil in učnih pripomočkov – posodabljanje VIZ procesa terja sodobno tehnologijo in sredstva
Vse to bomo izvajali s ciljem dvigniti raven vzgoje in izobraževanja in posledično znanja, predvsem uporabnega znanja.
Zaradi sprememb v družbenem življenju vsako leto posebej znotraj tega načrta dodamo in razširimo vsebine.
Razvojno načrtovanje
Področja | Podpodročja | Kazalniki-kvantitativni in kvalitativni |
Vzgojno delovanje | 1. Izboljšanje medsebojnih odnosov.
2. Krepitev odgovornosti vseh udeležencev izobraževanja. 3. Analiza učinkovitosti vzgojnega delovanja. 4. Zagotoviti varnost. 5. Zmanjšati vrstniško nasilje. 6. Preusmeriti pozornost od negativnih dejanj k pozitivnim (pohvale). 7. Preventivne dejavnosti (delavnice). 8. Motiviranje učencev za delo na šoli. 9. Sodelovalna klima med vsemi udeleženci izobraževanja. |
1. Komunikacija; izobraževanje za vse udeležence
2. Učenci (večja prisotnost pri DP). Učitelji (ažurno vodenje dokumentacije, točnost izvajanja delovnih nalog). Starši (obvezno opravičevanje izostankov, ustrezno terminsko najavljanje načrtovane odsotnosti otroka,obiskovanje govorilnih ur, sestankov …) 3. Poizvedovanje pri starših in drugih izvajalcih vzgojno izobraževalnega procesa. 4. Pregled varnih poti, izvajanje evakuacij iz šole, analiza dežurstev in varstva. 5. Merjenje števila ukrepov, pogovorov, pritožb staršev. 6. Pregledati število javnih pohval. 7., 8., 9. Delavnice, število izobraževanj, pestra ponudba interesnih dejavnosti, uporaba sodobne IKT opreme |
Izobraževalni del | 1. Dvigniti nivo znanja za učence, ki zmorejo več.
2. Doslednost pri pisanju domačih nalog ob upoštevanju individualnih posebnostih. 3. Pestra ponudba tekmovanj in večja udeležba na tekmovanjih in razpisih, natečajih in projektih. 4. Izboljšati funkcionalno pismenost. 5. NPZ. |
1. Vključevanje učencev v ustrezno raven zahtevnosti.
Vključevanje učencev v različne tabore. 2. Reden pregled domačih nalog v povezavi z uspehom učenca. 3. Povečati število udeležencev v zadnjem triletju, povečati število raziskovalnih nalog in motivirati za delo nadarjene učence. 4. Povečati uporabnost funkcionalne pismenosti v življenju. 5. Primerjava šole z državnim povprečjem in izboljšati šibkejša področja (aktivi po pred. področjih |
Kadri | 1. Vsa strokovna mesta so ustrezno zasedena.
2. Profesionalni razvoj posameznika. 3. Odnos do dela, odgovornost. 4. Permanentno in samoiniciativno izobraževanje vseh zaposlenih |
1. Pridobitev novih in specialnih znanj, pridobitev certifikatov, dodatno izobraževanje – uporaba sodobne IKT
2. Povečati število izobraževanj na šoli, motivirati vse zaposlene za izobraževanja. 3.Uspešnost zaposlenih. 4. Večja kompetenca učiteljev, večja strokovnost vseh zaposlenih. |
Medsebojno sodelovanje udeležencev v VI | 1. Delavnice in vsebine za starše.
2. Govorilne ure, roditeljski sestanki. 3. Sodelovalna in strpna klima v zavodu. 4. Redno plačevanje storitev. 5. Izboljšati aktivnost učencev ob pouku. |
1Pridobiti ponovno zanimanje staršev
2. Povečati udeležbo staršev na govorilnih urah in roditeljskih sestankih.- izboljšati kvaliteto sodelovanja. 3. Izboljšanje zadovoljstva. 4. Zmanjšati število terjatev. 5. Povečati število raziskovalnih nalog. |
Materialne in finančne možnosti | 1. Sprotno vzdrževanje stavb, opreme.
2. Ureditev večnamenskega prostora na centralni šoli. 3. Oprema. 4. IKT oprema. 5. Šolski sklad. |
1. Urejenost prostorov.
2. Dobro počutje. 3. Sprotno posodabljanje – digitalizacija VIZ 4. Preverjati smiselnost uporabe. 5. Aktivneje delovati v smislu prepoznavnosti namena delovanja.. |
Itd…
– percepcija okolja |
|
|
Ravnateljica
Anica Marinčič