Jon v 2. a
Jon v 2. a
Jon je preveril, kako dobri matematiki so v 2. b, sedaj ga pa je zanimalo, kako gre učencem 2. a razreda. Preveril je, kako jim gre računanje do 20.
Za prebujanje je najboljša telovadba. Pa še naše možgančke s tem pripravimo na delo. Jon je pokazal vaje, ki smo jih skupaj izvedli.
Učenci so dobili delovni list, ki je bil brez računov, saj jih je Jon skril v svojo oprsnico. Učenci so izvlekli račun, ga narekovali svojim sošolcem, zapisali na tablo in ga izračunali. Ostali so ga izračunalina list, da smo lahko preverili pravilnost rezultata. Za vsak pravilen rezultat je Jon dobil priboljšek. Kako je bil Jon vesel, ko je ugotovil, da so učenci 2. a res dobri matematiki. Jon je dobil ogroooomno priboljškov.
Naslednja naloga je bila, da račune z manjkajočim seštevancem oz. odštevancem dopolnimo in izračunamo. Manjkajoča števila nam je Jon določil tako, da je vrgel veliko kocko. Ugotovili smo, da ima zelo rad število 4, saj se je nenehno pojavljala na kocki.
Morda zato, ker je avgusta dopolnil 4 leta?
Za konec smo se še malce poigrali in se strinjali, da je bila to res zanimiva ura matematike.
Do naslednjič!
Zala in Jon