Skoči na glavno vsebino

Projekt KO-DI-RAM II

Projekt KO-DI-RAM II krepi in razvija digitalne kompetence osnovnošolcev in dijakov po Sloveniji.
Skozi serijo delavnic programiranja, varnosti na spletu, netikete in uporabe različnih digitalnih orodij so učenci pridobili temeljna znanja iz računalništva in informatike ter krepili svoje digitalne kompetence. 
Program, ki se je izvajal kot krožek po pouku za skupino učencev 4. razreda, se je osredotočal predvsem na različne ravni programiranja, kot so računalniško razmišljanje, programiranje v različnih okoljih in jezikih, ter praktično uporabo teh znanj. Vse to je povezano s temami digitalne varnosti, netikete (digitalnega bontona) in z vsemi 21 digitalnimi kompetencami kot so opredeljene v Okviru digitalnih kompetenc 2.2. Poleg tega je program pripravljal udeležence na tekmovanja Bober in Pišek, ki sta med največjimi nacionalnimi tekmovanji na področju programiranja in računalniškega razmišljanja. 

V projektu sodelovali Zavod 404, Fakulteta za računalništvo in informatiko ter Fakulteta za matematiko in fiziko, s skupino učiteljev in drugih izvajalcev po vsej Sloveniji. Glavni cilj projekta je bil ustvarjanje pozitivnih učnih izkušenj, ki bodo mlade spodbudile k samostojnemu in kritičnemu raziskovanju ter sooblikovanju digitalnega sveta.

Skupina učencev 4. razreda se je v letošnjem letu spoprijela z izzivi, ki jih običajno srečujemo pri delu z digitalnimi orodji, z vidika podatkov in informacij, komuniciranja in sodelovanja, varnosti, ustvarjalne uporabe digitalnih orodij in reševanja tehničnih težav. Na delavnicah so spoznali tudi delovanje sistemov z umetno inteligenco, kritično presojali interakcije s takšnimi sistemi in jih bodo tudi sami preizkusili. 

Vodji projekta
Vesna Drole Uršič
Ana Zgonc Možina

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost