Skoči na glavno vsebino

Avtor: Irena Dular

Tekmovanje iz znanja geografije

Nejka Vidmar, učenka 8. razreda, je na državnem tekmovanju iz splošnega znanja geografije in predpisane literature na tematiko Geografija zavarovanih območij, ki je potekalo 6. 4. 2024 v Škofji Loki, dosegla odličen rezultat in...

Šola v naravi – 7. razred, 3. dan

Danes so bile na programu predvsem naravoslovne dejavnosti. Dopoldne smo raziskovali življenje v potoku Perivnik in spoznavali glive in lišaje. Popoldne smo se odpravili v bližnji gozd, kjer smo na različne načine iskali sledi...

Šola v naravi – 7. razred, 2. dan

Danes dopoldne smo prehodili del Poti miru od CŠOD Kavka do Muzeja na prostem Kolovrat. Seznanili smo se z dogajanjem in življenjem vojakov na soški fronti med 1. svetovno vojno in se sprehodili po...

Šola v naravi – 7. razred, 1. dan

1. DAN V CŠOD Kavka v Livških Ravnah nad Kobaridom so nas prijazno sprejeli. Najprej smo se seznanili s hišnim redom, se razporedili po sobah in pojedli kosilo. Sledilo je raziskovanje okolice. Spoznavali smo...

3. pohod planinskega krožka na Gorjance

V soboto, 3. 2. 2024,  smo se učenci planinskega krožka z učiteljicama in vodniki odpravili na Trdinov vrh, najvišjo točko Gorjancev. Pred šolo smo se zbrali ob 7.00. Ko smo prišli v Gabrje, kjer...

Drugi pohod mladih planincev – Kopitnik

Napovedani sobotni pohod je zaradi slabe vremenske napovedi postal nedeljski. Ob 6.15 smo se mladi planinci skupaj s člani PD Polet z avtobusom odpravili v Rimske Toplice, da bi osvojili vrh Kopitnik nad Savinjo,...

Ekskurzija po Gorenjski

V sredo, 27. 9., smo se osmošolci odpravili na ekskurzijo po Gorenjski. Najprej smo se ustavili v starodavnem mestu Škofja Loka, kjer smo si v Loškem muzeju na tamkajšnjem mogočnem gradu ogledali bogate muzejske...