Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi za 4. razred

1. dan

Dan smo začeli polni veselja in prijetnega pričakovanja. Na Kopah nas je pričakalo toplo sonce.
Ob prihodu smo se takoj nastanili v sobe, se preoblekli v smučarska oblačila in odšli na težko pričakovano smučišče. Z velikim veseljem smo opravili prve korake v  smučarski obutvi in prve zavoje na hitrih smučeh.
Ko je sonce zašlo, smo pridno urejali sobe ter pripravili zanimive predstavitve sob. Po slastni večerji je bil čas za druženje, spoznavanje in zanimive družabne igre. Po večernem skupnem branju pravljice smo v pričakovanju jutrišnjega dne mirno zaspali!

2. dan

V torkovo jutro smo se prebudili spočiti in polni pričakovanj, kaj nam bo prinesel današnji dan. Po zajtrku smo smuknili v smučarska oblačila in odšli na smučišče. Nekateri smo se prvič spustili po klančini, drugi pa že usvajali zahtevnejše proge. Dopoldne je minilo, kot bi mignil.
Po slastnem kosilu je bil čas za kratek počitek in presenečenje! Naš sošolec Matevž ravno danes praznuje rojstni dan, zato smo ga presenetili s pesmijo, iskrenimi voščili in sladko dobroto. Iskrice v njegovih očeh so povedale vse!
Popoldne smo naredili še nekaj zavojev po belih strminah, nato pa pred večerjo prisluhnili predavanju policista, kjer smo govorili o varnosti na smučišču in gorah.

3. dan

Danes smo se zbudili ob 7. uri zjutraj. Uredili smo se in odšli na zajtrk. Deževno dopoldne nam je zaprlo smučišče, zato smo ta čas izkoristili za pisanje razglednic našim najbližjim in sproščen ogled animiranega filma. Komaj smo že čakali kosilo in novico o tem, ali bomo popoldne preživeli na snegu. Klic nas je zelo razveselil, saj smo se po kosilu morali nemudoma preobleči v smučarska oblačila in oditi na smučišče. Snežinke so nas spremljale celo popoldne in dodatno pričarale krasne zimske smučarske dni!
Danes je bil res poseben dan, saj smo vsi pogumno osvojili vožnjo na vlečnici s sidrom ter spust iz hriba. Z velikim veseljem smo se po končanem smučanju še skupinsko okepali.
Malica nam je dala novih moči, da smo nato pred večerjo tekmovali v skupinah ter odgovarjali na različna vprašanja o naši državi, našem telesu, živalih, šegah in navadah, itd.
Polni vtisov današnjega dne smo povečerjali, smuknili v pižamo in v miru prisluhnili pravljici pred večernim spanjem.

4. dan

Komaj smo čakali, da danes odpremo oči, saj so bile vremenske obeti zelo dobre in upali smo, da bo dober dan za smuko. Želja se nam je izpolnila! Dopoldne in popoldne smo preživeli na snegu ter izpopolnjevali svoje znanje smučanja. Veseli smo bili, ker nas je cel dan spremljalo sonce; opazovali pa smo tudi prelep sončni zahod, kar lahko vidite na fotografijah.
Zvečer pa bo sledila še sproščena zabava z ostalimi učenci naše šole v Grmovškovem domu za odličen zaključek šole v naravi.

5. dan

Odlično smo se imeli.

Prihajamo domov!

Morda vam bo všeč tudi...